Hodnocení obchodu
Vše přišlo rychle, dobře zabalené. Stěrku zatím nehodnotím,nevyzkoušeno.
(Administrátor)
Děkujeme moc. Kolegy pochválíme:)
Potěšila mne pracovitost Kamila.
Velmi slušné jednání a rychlé vyřízení. Jen bych měla připomínku pokud je objednávka rozdělena na dvě dodání, aby byl zákazník o tomto kroku informován před dodáním.
Byla jsem trochu překvapená, že jsem obdržela polovinu objednávky teprve po telefonu jsem zjistila, že zbytek přiveze někdo jiný. Následující den byl dodán zbytek.
Opět jsme s obchodem maximálně spokojeni. Rychlost dodání, perfektně zabalené, kvalita. Moc děkuji.
(Administrátor)
Děkujeme mnohokrát.
S obchodem jsme maximálně spokojeni. Nakoupíme zde i příště.
(Administrátor)
Děkujeme za pozitivní hodnocení a budeme se těšit na další objednávku:)
vše naprosto bez problémů..
(Administrátor)
Děkujeme za krásné hodnocení! V případě jakýchkoliv dotazů se na nás obraťte:)
Z mého pohledu se jednalo o velké zklamání z přístupu obchodu. Učinil jsem celkem 3 objednávky, ani jednou zboží nepřišlo v den, kdy obchod napsal, že přijde. U poslední objednávky mi v pátek přišla zpráva, že zboží již bylo odesláno, ale obchod zboží odeslal až následující středu. Chápu, že doručení může zabrat nějaký čas, ale vadí mi, když mi přijde zpráva, že zboží je na cestě a ve skutečnosti to tak není. Když jsem napsal email, tak mi nikdo neodepsal, odpověď jsem dostal až na druhý email o týden později. Objednávka mi navíc přišla nekompletní, telefonicky jsem se domluvil, že mi obchod za nedoručenou část objednávky vrátí peníze, nicméně ani to obchod nezvládl a vrátil mi méně peněz než jsem za část objednávky zaplatil. Jako třešnička na dortu mi v balíku s barvou došel i nějaký bodel, např. vymotaná lepící páska nebo zbytky plastových pásek. Dlouho jsem se nesetkal s tak špatným přístupem a za mě tedy obchod nedoporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Chápu vaši špatnou zkušenost a velice nás mrzí. Na základě žádosti našich klientů o přidání "vzorků betonové stěrky" jsme přistoupili k řešení které není ideální pro odesílání - jednoduše nemáme vhodné krabice pro vzorky. Věřím, že až nám nové krabice pro tento typ produktů přijdou, budeme schopni tyto produkty lépe a rychleji balit. V případě další objednávky nám napište a pokusíme se vám problémy kompenzovat.
Děkujeme a přeji hezký den
(Administrátor)
Děkujeme za krásné hodnocení!
(Administrátor)
Libore děkujeme! Vidím, že od nás objednáváte pravidelně - poprosím kolegu ve skladu ať vám pro další objednávku nachystá benátské hladítko jako dárek - těch není nikdy dost:)
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Skladníkovi dáme každopádně "za uši" ať příště nezapomene.
potřeboval jsem se ujistit a poradit se ohledně své aplikace stěrky po telefonu jsme to pořešili
(Administrátor)
Děkujeme za krásné hodnocení!
(Administrátor)
Jsme rádi, že se vám naše produkty líbí.
Doporučuji.
(Administrátor)
Děkujeme
rychlé jednání, vše v pořádku